Bakis-söndag

I söndags var jag ju som tidigare nämnt rätt så bakis. Men jag tog mig i alla fall ner till stan vid tolv tiden för lunch med Sara och Angelica på Café Viskan. En ceasarsallad utan krutonger fick det bli! Ni vet ju hur sugen man är på diverse saker när man är i det skicket som jag var då, så en LCHF-tårtbit och två koppar kaffe fick det bli till efterrätt. På eftermiddagen var jag hemma hos pappa och Anette och blev bjuden på middag; sallad, kött, blomkålsmos och chilli-bea-sås; tusen tack för den goda maten! 
 
Solglasögonen fick vara på under dagen trots moln och regn; varför känns det som att man kan gömma sig bakom ett par solglasögon när det i själva verket bara är ögonen som täcks?!
 
/ Sofia
 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Supersnygg outfit! Kan du inte skriva vart kläderna är ifrån? :)

Tack för bra inspiration!

Svar: Hej Johanna! Tack så jättemycket :) Då ska vi se.. Det är leggings från H&M, långt linne från Gina Tricot (köpt för läääänge sen), kofta från Forever 21 i New York, jacka från Gina Tricot & skor från nån butik i New York! Glajjorna är fejk-ray ban och säkert köpta på nån strandpromenad i Spanien :)
NEJtillkolhydrater

2012-09-14 @ 15:35:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0