Besvikelse

Idag är jag förresten väldigt besviken på mig själv. Jag hade BESTÄMT att jag absolut skulle ta mig upp på en morgonpromenad imorse. Dum som jag är kom jag inte i säng förrän halv tolv igår och somnade runt midnatt. När klockan ringde kvart över fem kändes det inte ens på kartan att gå upp för en power-walk. Man behöver ju trots allt sömn för att orka jobbet och resten av dagen. Men jag blir så trött på mig själv, varför ser jag inte till att komma i säng i tid?!?!
 
Jag har fortfarande rätt mycket att göra och tänka på under denna veckan, innan jag åker till Helsingfors på tisdag. Men när jag är tillbaka efter den veckan är det verkligen no mercy när det gäller morgon-power-walks. Jag vet ju att det är, utan tvekan, bästa sättet att kicka igång dagen.
 
/ Sofia
 

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej! Promenix 5 km i går.

Svar: Hej Linda :) Härligt! Nu är det "bara" 27 mil kvar till Barcelona!
NEJtillkolhydrater

2012-09-06 @ 21:16:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0