Dags för träningspass nr2!

Jag måste säga att jag var riktigt nöjd med att jag tog mig ur sängen klockan 5 i morse och gick till gymmet. Jag var, tro det eller ej, inte ensam där och tur var det vill jag lova! Jag kom nämligen inte in genom porten först (inte in till gymmet alltså utan in i byggnaden). Som tur var kom det en annan tjej som också skulle träna så nu vet jag hur man gör tills nästa gång. Haha, det hade varit lagom skoj om man tagit sig upp men inte kommit in till träningen sen..

Jag tänkte också vara extra duktig idag och träna om någon timme igen. Jag hade ändå MRL bokat och så ska jag vara borta både i helgen och hela nästa vecka så jag känner att det är lika bra att passa på. Kommer förhoppningsvis ha träningsvärk i morron! ;)

/ Jonna

Fräsch tjej tidigt i morse..

Kommentarer
Postat av: Paula

Haha jag skulle ut på morgonpromenad en morgon, var uppe klockan sex. Då halkade jag på en isfläck och fick så jävla ont att jag va tvungen att gå hem igen. Då ville jag typ aldrig mer gå ut på en morgonpromenad i mitt liv haha

Svar: Haha, nej men gud! Sånt antiklimax! Jag hade verkligen blivit så irriterad om jag inte kommit in i morse haha.. Universum som försöker säga att man ska sova på morgonen istället för att träna? ;)
NEJtillkolhydrater

2012-09-27 @ 21:48:43
URL: http://livehealthier.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0