Delad glädje är dubbel glädje

Igår mötte jag upp Moa för en fika (bara kaffe för mig) på Café Viskan. Efter det gjorde vi en så tråkig sak som att handla inför veckan. Men något tråkigt kan faktiskt bli roligt när man gör det tillsammans. Vi gick och strosade längst gångarna och skvallrade lite samtidigt. Jag bunkrade upp lite inför kommande vecka, kör på med Zero Carbs en vecka till tror jag. Färdiggrillad kyckling, nötytterfilé, ägg, bea-sås, salami, mineralvatten och te. Till kvällsmaten festade jag till det med en valnötsmacka, för att fira en väldigt bra helg!
 
/ Sofia
 
 

Kommentarer
Postat av: Paula

Åh, valnötsbrödet <3 Bästa brödet i världen. Bakade precis en limpa och dessutom så har jag bakat Marianns ljusa rostbröd, ska bli spännande att pröva det också :)

Svar: Jag förstår inte hur det går till men jag tröttnar verkligen inte på det. Känns som om jag snart borde förätit mig på det :) Men man kanske faktiskt borde prova lite annat också, för säkerhetsskull, så har man lite att växla mellan! Du får gärna skriva sen om hur det ljusa brödet blev!
NEJtillkolhydrater

2012-10-01 @ 21:15:02
URL: http://livehealthier.blogg.se
Postat av: Paula

Haha nej men jag menar deeet, jag har ätit två stycken limpor på två veckor och det är så jäkla gott att jag inte tröttnar. Sen kan man ju variera pålägget också och det är ju antagligen en bidragande faktor till att jag inte tröttnar.
Ja det kan jag absolut göra :)

2012-10-01 @ 23:11:01
URL: http://livehealthier.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0