Fredag i Helsingfors

Dagen började såklart med hotellfrukosten, den kommer jag garanterat att sakna när jag åker hem på söndag! Till lunch åt jag faktiskt bara några babybel och paranötter, kände mig inte så hungrig. Brukar inte vara så sugen på mat när jag är lite sjuk.. Efter mässan hann jag med lite shopping, köpte bland annat en klänning, linne och jacka inne på Monki. Shoppingglädje är den enda sanna glädjen...?

Redan idag var vi tillbaka på den grekiska restaurangen "Taverna Zorbas" som vi var på igår. Jag var bara tvungen att ta den ljuvliga oxfilén idag igen. Idag fick jag varma grönsaker till; paprika, zuccini, blomkål och champinjoner. Tummen upp! Men om jag måste välja var det nog lite godare igår med en kall grekisk sallad till. Väl tillbaka på hotellet blev det en kopp te och det dagliga passet av Rut-akuten. Kände mig riktigt svag i kroppen idag, förmodligen är det febern som spökar...


/Sofia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0