GT i Örebro

För er som inte har instagram så måste jag ju berätta mer om min helg! Det har varit ett väldigt tjat om just instagram på sistone, jag vet, men det är så kul att bara lägga upp en snabb bild sådär ibland. Anyhow, inte det jag skulle komma till.. Jag jobbar numera på Grant Thornton och i lördags sprang nästan hela företaget (som har ca 1000 anställda i Sverige) ett välgörenhetslopp på ca 5 km genom centrala Örebro! För varje medarbetare som gick i mål skänkte företaget 100 kronor till HandInHand, en organisation som hjälper (framförallt kvinnor), att starta företag för att ta sig ur fattigdomen. Att så många deltog resulterade i att ca 100 nya företag i Indien nu kommer att bli sponsrade av GT!  

På kvällen bjöds det på galamiddag och underhållning i form av Måns Zelmerlöw, Sarah Dawn Finer, September & Orup! Det blev också en hel det vin och en hel del dans. En bra kväll!

/ Jonna





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0