Lätt som en plätt

Ibland är det jätteroligt att ta ut svängarna med nya recept och lite mer avancerade maträtter men i vardagslivet vill jag att det ska gå SNABBT! Som singel är det inte superduperroligt att stå och laga lyxmåltider. Till sig själv. Min framtida kille måste helt klart kunna laga mat för annars har vi en knivig situation... Några dagar innan 25:e, alltså när lönen kom gällde det att ta till vara på vad jag hade hemma i kylskåpet. I onsdags förra veckan fick jag ihop vitkål, creme fraiche & majonäs - så det fick bli en sallad av det! Med lite salt på smakade det riktigt gott. Till detta stekte jag ett ägg och skivade lite parmesan att ha emellan. Smidigare kan det inte bli, typ...
 
/ Sofia
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0