Lunch time

Godmorgon!

Igår på mässan käkade jag en god lunch som passade för LCHF alldeles utmärkt. Ostsallad blev det och det var riktigt gott. Ofta kan man anpassa det mesta så att det passar lågkolhydratskost, det är det som är så smidigt. I den här salladen fanns några vindruvor och melonskivor som jag (som strikt LCHF:are) borde valt bort men jag smaskade faktiskt i mig allt, det blev inga stora mängder så jag unnade mig en liten frisk "touch" på det hela!

Idag vaknade jag med halsont och lite feber (tror jag, packade inte ner en febertermometer i resväskan direkt..). Jag hoppas att lite frisk luft nu på morgonen, Alvedon och Strepsils gör susen!

/Sofia


Kommentarer
Postat av: Frida

Åhh nej, krya på dig <3

Svar: Tack <3
NEJtillkolhydrater

2012-09-13 @ 09:37:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0