Matrevolutionen

Rast på mässan = läsning av Matrevolutionen! Jag började ju läsa denna när jag var i New York och hade jag bara haft mer tid över sedan dess hade den här varit färdigläst för längesedan. Så bra & informativ bok! Jag & min fina syster Frida har ett litet internskämt om denna. I New York gick det nämligen inte långa stunder mellan att jag sa "Du vet i den boken jag läser, Matrevolutionen, så står det...". Hon var nog måttligt trött på mina utlägg, kanske kan man verka lite "frälst" eller "besatt" men prova att läs ni också så förstår ni varför. Funderar på om alla i min umgängeskrets ska få ett exemplar i julklapp kanske så kommer aldrig någon mer någonsin ifrågasätta varför jag kör LCHF. Tror ni de skulle bli besvikna...? ;)

/Sofia


Kommentarer
Postat av: Paula

Jag älskar matrevolutionen!

2012-09-16 @ 11:02:17
URL: http://livehealthier.blogg.se
Postat av: Frida

haha, hade varit en klockren julklapp. Ska bli intressant att se vad jag tycker om den!

2012-09-16 @ 18:24:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0