Mysig kväll med Angie

Igår promenerade jag och Angelica ner till Café Viskan här i Borås för att käka lite middag. Vi tog båda varsin Caesarsallad utan krutonger. Angelica tog majonäs och jag tog vanlig caesardressing till. Den salladen har verkligen det där lilla extra! Jag vet inte vad det är de gör för att få den "touchen" på det hela, men gott är det i alla fall! Jag har ju skrivit tidigare om hur Café Viskan hänger med i LCHF-svängen då de har två LCHF-tallrikar på menyn och även fika för oss. Igår såg jag att det även hade tillkommit en LCHF-bar som såg ut som någon slags godbit av nötter och mörk choklad och vid kaffet stog även ett paket med grädde, istället för bara mjölk som tidigare. Vad ska man säga? Nu finns det verkligen ingen konkurrens alls för Viskan - inte hos mig i alla fall :)
 
Vi gick sedan hem till mig för lite efterrätt. I kylen fanns nämligen fortfarande några kladdkakemuffins... Tack bästa, bästa Angelica för en mysig kväll!
 
/ Sofia
 

Kommentarer
Postat av: Frida

Idag på jobbet fick vi LCHF-mackor från Viskan, har du provat? Vet inte alls vad de innehåller, men de påminde om de du brukar baka :)

Svar: Åh så spännande! Nej, de har jag inte provat faktiskt, men vet att de har dessa på sin frukostbuffé. Smakade det gott? :)
NEJtillkolhydrater

2012-09-21 @ 09:33:50
Postat av: Frida

Ja, de var goda :)

2012-09-24 @ 08:33:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0