Mysmåndag

Efter jobbet åkte jag till ICA Maxi för att fylla upp kylskåpet. Nu när jag kom hem letade jag fram de mjukaste & skönaste kläderna jag äger, satte upp håret i en knut på huvudet och släppte all stress. Jag känner mig fortfarande inte helt kry i kroppen alltså, kanske signalerar den åt mig att dra ner på tempot lite?

Nu ska jag laga mat, Jonnas köttfärs- & vitkålsröra blir det. Sen ska jag baka två sorters bröd tänkte jag, om tiden räcker till. Tänker även skriva ett väldigt negativt inlägg här senare ikväll om några saker jag stör mig på. Känns som en sån dag idag, då jag behöver få det ur mig ;) Men först maaaat!

/Sofia


Kommentarer
Postat av: Sara Björk

Köttfärs och vitkål, bästa kombon! :)

Svar: Ja, de funkar verkligen bra ihop :)
NEJtillkolhydrater

2012-09-18 @ 07:47:25
URL: http://saaraaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0