Nu j*vlar

Jag är så taggad på att komma igång med träningen så att jag nästan spricker. Jag ska se till att ta mig till gymmet minst tre dagar i veckan, ut och gå varje morgon och köra hårt med Cecilias rut-akut. Beach 2013, here I come! Igår var jag ju rätt jet-lagged efter resan hem men det fick inte stoppa mig; jag styrde bilen mot gymmet på eftermiddagen och körde rygg+mage (rut-aktuen var en del av det!) och sedan kondition på löpbandet. Härligt att svettas lite! På kroppen satt nya träningsbrallor och sport-bh från Forever 21 i NY. Låter kanske ytligt men det blir faktiskt lite roligare att träna när man känner sig snygg!
 
Smsade med Jonna som också var på gymmet, fast i Göteborg. Hon skulle också köra rut-akuten under kvällen efter ett hårt pass, hon är duktig hon! Kommer sakna henne grymt mycket nu när hon flytta tillbaka till Göteborg. Har varit så lyxigt att ha henne i Borås hela sommaren. Det får helt enkelt bli mer gbg-häng för mig i höst tror jag!
 
/ Sofia
 

Kommentarer
Postat av: Martina

Det syns verkligen att du har blivit mindre och mer fit sedan ni startade bloggen, stort grattis!:)

/ Trogen läsare

Svar: Hej Martina! Tusen tack, så roligt att höra :) :) / Sofia
NEJtillkolhydrater

2012-09-04 @ 07:42:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0