På övertid

Jag var iväg en sväng när jag hade slutat vid fem men nu är jag faktiskt tillbaka på kontoret. Har lite saker jag verkligen måste få gjort och istället för att känna mig konstant stressad över det varje dag tar jag nån timma eller max ett par timmar nu och försöker röja igenom den där högen på skrivbordet som aldrig verkar bli mindre. Men när man älskar sitt jobb är det faktiskt inte så tungt att jobba över lite en fredagskväll.
 
Jag var inne på Ica nyss (ligger en minut från jobbet med bil, smidigt!) och plockade ihop en sallad som jag tänkte käka nu innan jag kör igång. Blandsallad, kyckling, fetaost och osttärningar med lite mango/curry dressing. Det är 11 gram kolhydrater / 100 gram i den dressingen, vilket egentligen är lite för mycket för min smak. Men förpackningen är på 50 gram så om jag äter hela den får jag ju "bara" i mig 5,5 gram och det har jag nog råd med idag :)
 
Nej, dags att äta lite, sen back to work!
 
/ Sofia
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0