Sista måltiden

Sista dagen på mässan i Helsingfors åt jag lunch på Exhibitors restaurant, alltså en restaurang för alla oss utställare. Det var en buffé man fick plocka av så jag tog lite lax, kyckling à la Kiev, en klick sås och en tallrik med ost-sallad. Som ni ser på bilen nedan hade nöden ingen lag: jag var riktigt grisig och satt och pillade bort paneringen på kycklingen. Efter att ha gjort det blev måltiden riktigt low-carb! Efteråt gick jag till Exhibitors lounge för efterrätt: en kopp kaffe och i väskan hade jag några rutor 86%ig choklad som jag tog en bit av. En mätt och nöjd (men ack lite sjuk..) Sofia kunde sedan jobba några timmar till innan det var dags att åka hem.
 
/ Sofia
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0