Självdisciplin

Godmorgon!

Igår blev det ju som sagt party. Har väl sovit tre-fyra timmar och nu ska jag och två vänner åka till Göteborg och gå på bokmässan. Gäller att piggna till nu!

Jag försöker ju köra på med zero carbs nu under helgen också men har samtidigt sagt att jag får "unna mig" några gram kolhydrater. Men det innebär inte nötter & choklad exempelvis, det plockar på rätt fort. Igår på förfesten drack jag en halv liter rödvin utan att tugga på minsta lilla "snacks" = nöjd! Kör man hårt så gör man.

Och vet ni vad? Jag har inte druckit en droppe cola light på hela veckan. Att vara lite bakis & sjukt trött en söndag och INTE gå in på Pressbyrån och köpa en; DET kallar jag självdisciplin!

På bilden nedan ser ni ja-sägaren Philip som visar att det faktiskt finns "fyllekäk" för oss nej-sägare; kebabsallad!

/Sofia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0