Tillbaka på loftet

Efter mycket om och men har jag nu klättrat upp för stegen och krupit ner i min alldeles egna säng. Är helt slut i både kropp & själ så jag somnar när som helst. Sånna här dagar saknar jag faktiskt en sambo (det händer inte ofta, trivs så bra med ensamhet..) som liksom bara fixar allt åt en; lagar mat, fixar matlåda, fyller kylskåpet, bär upp resväskan från bilen... Men eftersom jag har världens bästa syster fixade sig endel av det ändå! Frida och hennes Leo förbarmade sig över singel-Sofia och bjöd mig på middag när jag kom hem från flygplatsen. Tacos stod på bordet och matlådan var framställd. Tusen, tusen tack! Tacos är ju en riktig klassiker men lika gott varje gång. Jag saknar faktiskt inte tacobröd eller tacochips alls, tycker det är precis lika gott utan. Det är ju också väldigt gott att göra ostchips till!

Nu när jag kom hem tvingade jag mig själv att köra Rut-akuten. Nu körde jag ju på steg 2 och ökade även från 30 till 40 sekunder. Ökade även vilan från 15 till 20 sekunder. Tycker fortfarande det är SJUKT jobbigt för magen, svär varenda gång. Tycker det hjälper att svära när något är jobbigt, speciellt vid träning ;) Men jag genomförde det i alla fall, näääästan 40 sekunder på alla.. Nu somnar jag gott med rent samvete!

GODNATT!

/Sofia


Kommentarer
Postat av: Frida

Nemas problemas <3 Vi får bjuda dig på mat oftare!

Svar: Håller jag verkligen med om... ;) Jag får bjuda hit er också!
NEJtillkolhydrater

2012-09-17 @ 09:46:50
Postat av: Anna

Hej Sofia,
Du ska bara inte tro för mycket att bara för att man bor med en man så får man hjälp med allt det där du skrev om ;) haha....
Nä du!! Mycket får man allt göra själv.
Skämt å sido, bra att du stannar hemma och kryar på dig.
Kram från Annis

Svar: Hej Annis! He he he, ska tänka på det ;) Saknar er på jobbet..
KRAM! / Sofia
NEJtillkolhydrater

2012-09-18 @ 11:51:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0