Veckans sista dag

Idag var jag som sagt i Göteborg med mina underbara vänner Angelica och Julia. På schemat stog bokmässa! Det fanns en hel del både LCHF- och GI-kokböcker i hyllorna runt om på mässorna. I en monter satt även Ulrika Davidsson och berättade om sin nya bok och signerade. Jag köpte 9 st pocketböcker (hösten är räddad!) men dessvärre ingen kokbok, jag har redan några stycken hemma och oftast söker jag recept på internet ändå. Men tidningen Mat & Hälsa fick följa med hem i alla fall.
 
Vi åt lunch på ett ställe som hade buffé; det har sagts förr och jag säger det igen - det är ju verkligen det bästa för oss som äter "specialkost". Man kan välja ut det som passar och lätt välja bort det som inte passar. För mig blev det sallad med fetaost och keso och fläskytterfilé med blomkål. Som sås fick det bli en klick smör.
 
Dags att krypa ner i sängen och sova ikapp några timmars sömn... Imorgon är det dags för morgonpromenad igen. I helgen gav jag mig själv ledigt från motion! Det ÄR faktiskt viktigt att låta kroppen vila och återhämta sig, även om jag har lite svårt att inse det ibland..
 
/ Sofia
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0