App my life

Nedan ser ni vilka appar jag har i min "Lchf & Träning"-mapp på min iphone. LCHF-tabellen är väldigt bra om man snabbt vill kolla näringsvärdet på olika livsmedel. 6 Pack Abs och Boot Camp är guldvärda när ispirationen på gymmet tryter.. Tabata Timer tar tiden på tabata-intervaller (jobba intensivt i 20 sek & vila i 10 sek) och RunKeeper mäter och håller koll på dina promenader/löprundor med avstånd, tid och takt. C25K ska få dig från soffan till att springa 5 km och så har jag en app med LCHF-recept. 
 
Har ni några tips på andra bra appar?
 
/ Sofia
 
 

Kommentarer
Postat av: Frida

En träningsdagbok! :) Jag har ju Shapelink men det finns säkert fler bra. Då kan du se exakt hur mycket tid du lagt på kondition, löpning, styrka osv. Och följa upp hur många dagar/månad och hur många timmar/månad du tränat. Det borde du prova om du inte redan har en :)

Svar: Åh, tack för tipset! Jag har tänkt länge att jag ska skaffa det men har inte riktigt fått tummen ur... Nu ska det bli av :) Är ju perfekt sätt att hålla koll på träningen!
NEJtillkolhydrater

2013-04-08 @ 16:24:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0