Back on track !?

Som ni kanske har märkt så har jag inte varit superaktiv här på sistone. Tanken är nu att det ska bli ändring på det. Jag skulle kunna skylla på en massa saker (jag har varit i London, jag har varit sjuk, jag har jobbat mycket etcetera etcetera). Sanningen är dock den att jag helt enkelt inte har orkat. Bloggen är perfekt när man är pepp på att träna och när man ändå lagar massa nya goda recept som man kan dela med sig av. När man däremot äter stekt kyckling, bea & sallad för hundrade gången eller ligger i sängen en hel dag med feber och tycker synd om sig själv, då bli bloggen mest en börda. Detsamma gäller när man inte har fungerande internet eller en fungerande blogg-app. Men det är ju så livet är, det går upp och ner för alla. Och jag ska verligen inte klaga, jag har ju världens bästa blogg-kompis som aldrig sviker, så jag vet ju att ni får något att läsa ändå. 

Men anledningen till att vi skapade nejtillkolhydrater.se var ju faktiskt för att bli peppade själva och till att peppa andra. Så nu tänker jag använda bloggen för att motivera mig själv. Veckans utmaning för mig är ju att komma in i rutinerna igen. Fokus på sömn, träning & mat. Det har varit alldeles för lite träning och alldeles för mycket kolhydrater så det är precis vad jag behöver! Det är redan mindre än två månader till midsommar, glöm inte det.

/ Jonna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0