Gott & blandat

Ok, igår var en sån där dag som inte blev som jag tänkt mig. Jag åkte från jobbet och mådde bra, styrde bilen mot gymmet, och kände mig plötsligt akut illamående. Tänkte att det går väl över om jag får lite luft, men det gjorde det inte. Jag åkte hem istället, slängde mig på soffan, och kände mig helt utmattad. Vette tusan vad som hände där, men det gick över på senare på kvällen och jag hade helt ofrivilligt fått en vilodag. Det är första gången på dessa #30rätt-dagar som jag faktiskt inte genomför en timmas träning. Det får bli dubbelt en annan dag framöver, helt klart! Jaja, det blir inte alltid som man tänkt sig, så är det.
 
Till kvällsmat igår blev det smörstekt sparris (kryddade bara med lite flingsalt = riktigt gott), ett kokt ägg och smörgåsar. Gott och blandat när det är som bäst. 
 
/ Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0