Härliga helg

Om det är något jag skulle vilja uppmunta andra till när det gäller träning och motion så är det verkligen promenader. Snabba powerwalks eller bara gå och strosa - finns det något bättre än frisk luft egentligen? Igår vaknade jag vid nio och begav mig ut på en powerwalk runt Ramnasjön (min favvo). Solen sken, det var otroligt varmt och jag fick riktiga vårkänslor. Sen åkte jag faktiskt till gymmet och körde ett styrkepass. Jag kände mig väldigt nöjd med mig själv efteråt - det är ju ändå det bästa med träning - känslan i kroppen efteråt. 
 
Idag håller vårvärmen i sig så nu ska jag och Frida ge oss ut och suga i oss lite D-vitamin!
 
/ Sofia
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0