Ledighet

Som jag skrev i tidigare inlägg har vi ju alla olika definitioner av ledighet. Jag tycker faktiskt bara helt enkelt att när man är ledig ska man passa på att göra sånt som man mår bra av. Sånt man inte hinner med annars kanske. För vissa är det att ta lång sovmorgon eller ligga på soffan hela dagen. Men för mig har det varit att gå upp tidigt och ut på morgonpromenad eller ge sig ut på en runda senare på eftermiddagen. Det har varit goda, långa frukostar med familjen och otroligt goda middagar på kvällarna. Det har blivit lite shopping, bland annat en rosa tränings-thsirt som livar upp mina annars väldigt svarta träningsoutfits... När vi kom hem igår åkte jag och Frida nästan direkt till gymmet och om en liten stund ska vi dit igen och svettas - det är perfekt att ha världens bästa syster som träningskompis!
 
/ Sofia
 

Kommentarer
Postat av: Sara Björk

Jag tränar som mest när jag är ledig. Perfekt ju! =)

Svar: Ja, det är ju då man har tiden :) Håller med, perfekt är vad det är!
NEJtillkolhydrater

2013-04-02 @ 18:38:24
URL: http://saaraaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0