Olika definitioner av fredagsmys

På ICA Maxi i Borås hittade jag och Frida en lustig grej förra fredagen. En chokladboll på 1 KILO! "Fredagsmys" döpte de bakverket till. Jag tyckte det såg rätt skoj ut faktiskt, om man ändå ska köpa en tårta eller nått kan man ju köpa den här - chokladboll är ju sjukt mycket godare än tårta i alla fall. Men samtidigt ser det rätt vulgärt ut, tänk vilken sockerbomb..
 
Hur som haver, jag hade en annan definition av fredagsmys: självplockssallad. Jag blandade sallad, keso, fetaost, räkor och ett kokt ägg med Mango Curry dressing! Det satt fint framför tv:n lite senare med fina vänner. Saknade inte en enorm chokladboll i alla fall... 
 
/ Sofia 

Kommentarer
Postat av: Sara Björk

Love plocksallad! =)

2013-04-14 @ 06:53:00
URL: http://saaraaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0