One more time

Idag var det åter igen dags att slänga ihop ett lass med köttfärssås. Hackad lök, skivade champinjoner, blandfärs, krossade tomater, grädde, pressad vitlök, soja, salt & svartpeppar i en härlig röra. Kokt broccoli fick det bli till och det blev som vanligt matlådor till hela veckan.

Som ni förstår blir det alltså ännu en vecka utan nya recept från min sida här på bloggen (om jag inte får för mig att slänga ihop nån god middag nån kväll). Vi kan ju hoppas på att Jonna är lite roligare än mig under veckan, annars finns det ju som tur är massa andra bloggar med massa bra & nya recept ;)

/Sofia


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Köttfärssås ska inte underskattas D:

Svar: Verkligen inte! Hur gott som helst :D
NEJtillkolhydrater

2013-04-02 @ 08:57:33
URL: http://rebeccacecilia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0