Perfekta kvällsmaten

Jag har verkligen fått en hung-up på kokosgröten som jag hittade hos Cecilia. Det är verkligen den perfekta kvällsmaten. Jag lagar ju oftast bara mat en-två gånger i veckan och då blir det storkok så det räcker till matlådor hela veckan. På kvällarna däremot tycker jag det är helt okej att äta ”vanlig kvällsmat” som vi alltid kallat det. Ägg, macka osv. Så kokosgröten passar mig perfekt. Det är supersmidigt att slänga ihop och tillsammans med en fralla håller den mig mätt ända fram till lunch dagen därpå när periodiska fastan är slut.

 

/ Sofia


Kommentarer
Postat av: Anders

Det där måste jag ju prova! Har börjat tröttna på min frukost så jag behöver verkligen tänka nytt. :-)

Svar: Tycker jag absolut att du ska göra! Jag har verkligen fastnat för det :)
NEJtillkolhydrater

2013-04-24 @ 20:22:49
URL: http://www.zakynthosgrekland.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0