Tillbehör

I måndagskväll gjorde jag ju som bekant lax i ugn. I tisdags åt jag den med bara sallad och sås men sen kände jag att jag ville lyxa till de kommande dagarnas matlåda lite. Jag vet att många tycker det är svårt när man ska köra igång med LCHF att veta vad man ska ha till maten istället för pasta, ris och potatis. Jag tycker faktiskt inte alls att det är svårt, jag äter ju bara tillbehör nu som är godare än allt det där tillsammans. Så i tisdagskväll stekte jag exempelvis upp två buketter med broccoli och champinjoner. Champinjoner skulle jag nog kunna äta till allt tror jag, det är så himla gott. Och broccolin kryddade jag ordentligt med flingsalt = GOTT. 
 
/ Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0