Uppladdning

Eftersom att jag kör periodisk fasta på vardagarna (äter alltså inget alls mellan 20.30 och 12.30) känns frukost på helgen extra lyxigt. Som vanligt på lördagar ska jag strax iväg till gymmet på dubbelpass: 45 minuter indoor walking och 45 minuter cirkelgym. Jag var uppe redan vid åtta och laddade med en ordentlig frukost. Två kokta ägg och två mackor blev det. Hade ambitioner om att äta en avokado också men blev så mätt på det andra så jag orkade inte... Två koppar kaffe senare känner jag mig redo för ett svettigt pass och sen väntar shopping och lunch på stan. En perfekt lördag med andra ord.
 
/ Sofia  
 
PS. GRATTIS till världens bästa vän Angelica som fyller år idag! Nejtillkolhydrater.se loves you <3

Kommentarer
Postat av: josefina

Tränar du någonsin tidigt på morgonen när du kör periodisk fasta? :)

Svar: Nej, jag tränar aldrig på morgonen på veckorna. Ibland blir det morgon-powerwalk och det funkar alldeles utmärkt. Dricker en kopp kaffe när jag är klar med rundan sen står man sig rätt bra :)
NEJtillkolhydrater

2013-04-06 @ 11:10:44
Postat av: Lina

Åh, vilken härlig lördag! :)
Avis ifrån sjukstugan....

Svar: Det var en riktigt härlig dag. Krya på dig!
NEJtillkolhydrater

2013-04-06 @ 11:53:31
URL: http://linapetersen.wordpress.com
Postat av: Frida

Tack för en mysig lördag, du är verkligen bäst <3

Svar: Bättre lördagar får man leta efter. DU är bäst <3
NEJtillkolhydrater

2013-04-07 @ 19:09:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0