VECKA 17

 
Äntligen är veckans utmaning tillbaka efter ett långt uppehåll under några veckor och #30rätt-dagarna. Jonna befinner sig för tillfället i London (jag är inte avis alls...) så vi har smsat våra utmaningar till varandra. Jonna ger mig 3 morgonpromenader och jag ger Jonna 3 träningstillfällen, det kan vara promenader eller pass på gymmet. Sen ska ju vi båda två gå Linnémarschen på lördag, men det blir utöver veckans utmaning. Jonna, njut nu det sista av London så är det all in när du är hemma igen!
 
PS. Glöm inte att tipsa oss om utmaningar som ni tycker vi ska sätta tänderna i!
 
/ Sofia 

Kommentarer
Postat av: Anna

Härlig blogg ni har! Jag hämtar mycket inspiration här. Framförallt alla goda recept.

En utmaning jag kom att tänka på som ni kan ta er för att att testa på en helt ny träningsform som ni aldrig ha testat innan. Den andra kan ju bestämma vad det ska vara.Kan ju vara allt från dans, boxning, klättring till ridning.

Lycka till och ha en bra dag!

Svar: Hej Anna! Tack så mycket, det var väldigt roligt att höra :) Perfekt förslag på utmaning! Jag har faktiskt tänkt att man borde testa på fler olika träningsformer så det passar utmärkt.. Får se, vi kanske kan ta det nästa vecka! Tack för tipset!
NEJtillkolhydrater

2013-04-22 @ 12:00:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0