Att umgås på distans

Eftersom vi går morgonpromenader den här veckan körde vi på telefondate i morse. Och jag kan säga såhär - utan att ha bestämt med Söffan hade jag inte kommit upp ur sängen när klockan ringde 05.15. När man har mycket att stå i är det perfekt att slå två flugor i en smäll - både motion och lite skvaller. Och vi hann gå igenom både det ena och det andra på lite drygt 6 km. Jag säger det igen: bästa starten på dagen! Till frukost blev det sedan avokado & thé med kokosolja. Jag älskar chai-thé och Yogi Tea har så gulliga budskap på sina påsar. Och det kommer för övrigt en matdagboksutvärdering i helgen, det är faktiskt himla bra att få koll på vad man stoppar i sig. 

Den nedersta bilden snodde jag från Sofias instagram. Vi har ju ett konto tillsammans också. Ni följer väl? @nejtillkolhydrater

/ Jonna

Kommentarer
Postat av: Sofia

Faaan va duktiga ni är asså! Att ni orkar gå upp så tidigt och i de häääär kalla!! När jag blir av med min hosta kommer jag gå till gymmet tidigt men mina morgonpromenader får nog komma när plusgraderna kommer :) All kredd till er :D!

Svar: Hehe, jag det är allt lite trevligare att gå ut och gå utan minusgrader men man vaknar ju till iaf ;) Och gymmet är ju lika bra det på morgonen! Kul att du bloggar igen btw :)
NEJtillkolhydrater

2013-02-07 @ 18:09:35
URL: http://www.tjockisfia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0