Från gymmet till soffan...

Istället för min träningsutmaning "från soffan till 5km" blev det idag från gymmet raka vägen till soffan. Jag kände redan när jag åkte till gymmet efter jobbet att jag inte var på topp, men tänkte att jag "ska banne mig träna idag". Efter typ 20 min på löpbandet fick jag så ont i magen att jag fick kliva av & åka hem. Vette tusan vad som spökar i magen men utöver det känner jag mig otroligt trött: både psykiskt & fysiskt. Just idag borde jag nog lyssnat på kroppen & struntat i träningen - men samtidigt gjorde jag ett försök i alla fall. Det värsta som kan hända är ju att man misslyckas.

När jag kom innanför dörren slängde jag mig på soffan och stensomnade i en halvtimma. Var inte alls sugen på mat när jag vaknade men något var jag tvungen att få i mig. Från lunchen och mitt mellanmål (avokado) var jag uppe i ca 10 gram kolhydrater så jag unnade mig 100 gram bär med grädde; totalt ca 8 gram kolhydrater så jag har fortfarande hållit mig under 20 grams-gränsen.

Nu ska jag sova & hoppas på att vakna som en ny människa. Livet består av ups and downs, så är det ju - jag har nog bara en liten down idag..

/Sofia


Kommentarer
Postat av: Paula

Usch, hoppas du mår bättre snart!

Svar: Tack så mycket :) Kram!
NEJtillkolhydrater

2013-02-19 @ 22:04:57
URL: http://livehealthier.blogg.se
Postat av: Frida

Mår du bättre idag? <3

Svar: Ja, lite bättre känner jag mig :) kram <3
NEJtillkolhydrater

2013-02-20 @ 13:50:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0