Fredagsfika

Denna vecka har det varit min köksvecka på jobbet och vill man ha nöjda kollegor förväntas man då att ta med och bjuda på fika på fredagen. Mina tidigare bjudningar av lchf-fika har mottagits med blandade miner - vissa har tyckt att det varit riktigt gott och vissa har väl som många andra "saknat sockret". Igår blev det en kompromiss: "vanliga" chokladbollar och så en lchf-styleInte en enda boll blev över - antar att de gick hem hos mina work mates! Jag har ju varit rätt sparsam med efterrätter och sötningsmedel över lag det senaste, så sånt här blir ju extra gott när man inte äter det ofta. Ibland är det härligt att unna sig. 
 
/ Sofia 
 

Kommentarer
Postat av: Becca

I förrgår körde jag 2 km på löpbandet och 2 km rodd(tack jonna för att du fått mig att prova på rodd-grymt bra träning ju) och så körde jag 4 km längdskidor igår! :) jag har som utmaning denna månad att träna varje dag så lär rapportera in träning varje dag! :)

Svar: Kilometrarna bara trillar in :) Härligt jobbat!!
NEJtillkolhydrater

2013-02-02 @ 10:29:18
Postat av: Linda

Åååh fyfan vad gott. Kaffe i chokladbollar är ett måste, hatar kaffe i övrigt men chokladbollar utan kaffe är som Piff utan Puff!

2013-02-02 @ 16:03:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0