Godmorgon

Igår gnällde Sofia lite över min utmaning till henne. Eller gnällde kanske är fel ord för jag kan förstå henne. Det är sådär kul att gå upp klockan 5 för traska omkring i en kall stad. Men det är skönt efteråt och det är ju just det som är grejen. För att bevisa det antar jag min utmaning till Sofia också. Har alltså precis varit ute och gått en sväng. Lyssnade på Alex & Sigges podcast (tips!) och nästan 7 km senare är jag i och för sig fortfarande trött men det kommer nog lite frukost råda bot på. Och tre promenader på en vecka är faktiskt inte så farligt. Min nästa blir nog på torsdag. Söffan, vi kanske skulle ha telefondate klockan halv 6? ;) 

/ Jonna

Kommentarer
Postat av: Olivia

Hej!

Jag rapporterar in 6,6km, så nästan lika långt som du gick idag ;)

Svar: Tack för det! Du kan när du vill ;) Och lycka till idag <3
NEJtillkolhydrater

2013-02-05 @ 15:38:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0