Restaurang Köket

I onsdags förra veckan var jag på Restaurang Köket här i Borås med Angelica och Frida. Det var faktiskt första gången jag var där men absolut inte sista. Dels fanns det vanliga varmrätter men sen fanns det en meny "Från grillen" där man valde kött och sedan ingick det tre tillbehör som man själv valde och fyllde i på en liten blankett. Jag valde 150 gram fläskfilé med fyra tillbehör: grönsallad, aioli, grillad tomat och vitlöksfräst spenat. Perfekt att man kan sätta ihop sin egna rätt på ett enkelt sätt! Maten var helt fantastisk och personalen var otroligt trevlig.
 
Man kan nästan tro att det här är ett så kallat sponsrat inlägg men så bra är det tyvärr inte ;)
 
/ Sofia 

Kommentarer
Postat av: Angelica

Vilken kväll! :) 7 km från i onsdags förresten.

Svar: Verkligen! Tack, de är registrerade :) <3
NEJtillkolhydrater

2013-02-08 @ 09:27:46
Postat av: Sara Björk

2,5 km simning idag, äntligen. Har varit vilande en vecka pga förkylning och ont i halsen och ont om tid =)

Svar: Härligt! Jag ska till badhuset och simma imorgon, skönt att variera sin träning :)
NEJtillkolhydrater

2013-02-08 @ 15:16:24
URL: http://saaraaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0