Självplockssallad

Plocksallad från ICA är ju världens bästa snabbmat á la LCHF. När jag tar sallad brukar jag ta isbergssallad, kyckling, rödlök, fetaost och avokado. Mango Curry-dressingen är min favorit - 11 gram kolhydrater per 100 gram så kanske inget för den väldigt strikta, men på de 50 gram som man får i sig blir det ju inte så farligt.
 
Nu har min favoritaffär Ica Maxi i Borås skaffat en självplocksbar - ingen är lyckligare än jag! Igår hade jag noll energi till något, känner mig inte helt kry, så jag köpte med mig tacos hem. Smidigt.
 
/ Sofia

Kommentarer
Postat av: Barometern

Så trevligt! Undra om Ica Maxi i Mölndal har likadana planer?

Svar: ..Man kan ju hoppas! :)
NEJtillkolhydrater

2013-02-24 @ 16:29:18
URL: http://barometern.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0