Torsdag

Det har varit dåligt med träning de senaste två veckorna, ibland kommer livet emellan.. Men idag var jag tillbaka på löpbandet och körde min från soffan till 5 km. Jag är inne på vecka 6 och visst känner jag en förbättring. Mindre flås helt klart men tycker fortfarande inte att det är så kul med löpning. Men det kommer väl kanske. Det känns i alla fall bra i hela kroppen att pressa sig själv till att faktiskt genomföra passen. Sen måste jag erkänna en sak för er. Både tisdag och onsdag har jag HELT glömt bort veckans utmaning med 150 situps om dagen.. Jag sitter här och skäms! Det betyder alltså att jag ligger 300 situps efter. Idag gjorde jag torsdagens 150 st + 100 st. 200 extra kvar att göra imorgon eller helgen. Skam den som ger sig! När jag gick från gymmet var jag illröd i anskitet och supersvettig, men är det inte så att om man är fortfarande är snygg när man går från gymmet så har man inte tränat tillräckligt hårt..?
 
Efter gymmet gick jag och Angelica ner till Café Viskan och åt kvällsmat. Vi tog varsin LCHF-tallrik, som var lika fantastiskt god som vanligt. 
 
Bra torsdag. 
 
/ Sofia 
 

Kommentarer
Postat av: Frida

Haha "Jag sitter här och skäms!" ;) Du som är så duktig annars, även den bästa kan glömma! och är man sjuk så ska man vila <3

Svar: Haha, jag skäms ju verkligen. Hur glömsk får man bli?! ;) Tack så mycket, du är så snäll <3 Kram!
NEJtillkolhydrater

2013-02-28 @ 23:10:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0