VECKA 6

 
JONNA TILL SOFIA
Veckans utmaning är perfekt till att komma igång med saker. För det är oftast det svåraste när man har ett mål; att få in vanan och ändra på invanda mönster. Vi har flera gånger skrivit om hur "härligt" det är med morgonpromenader. Härligt när man väl har kommit upp ur sängen och ut på rundan. Utmaningen till Sofia den kommande veckan är att komma ut på minst 3 morgonpromenader. Har man väl fått in vanan för något sådant så är det inte så jobbigt. Jag kan vara snäll och tillåta att en av dessa promenixer utförs till helgen men i utbvyte förväntar jag mig rejäla promenader. På så sätt samlar du på dig ett gäng km till vandringen också. Det blir alltså upp & hoppa tidigt i veckan baby!
 
SOFIA TILL JONNA
Vad jag har förstått har vi många läsare som hittat hit för att de är lite sugna på att köra igång med lchf. I början är det såklart svårt att veta vad man ska äta, hur mycket man ska äta, hur ofta man ska äta osv. Nu har ju givetvis alla olika mål med sin kosthållning; vissa vill gå ner i vikt, andra kanske gå upp i vikt, vara hälsosam eller något annat. Men jag tänkte att Jonna ska hålla stenkoll på sin kost under veckan och föra matdagbok. Det innebär alltså att hon ska skriva upp allting hon äter under veckan - dels för att kunna dela med sig till er så att ni får en ordentligt inblick i lchf-kosten och dels för att själv få svart på vitt man man faktiskt stoppar i sig. 

Kommentarer
Postat av: Annika

Jag summerar 3 dagars promenader till 16km.

Svar: Härligt, tack så mycket! :)
NEJtillkolhydrater

2013-02-03 @ 20:56:32
Postat av: Silvia

Hej!
Vill bidra med 28 km den här veckan till vår promenad .
Undrar om det går bra att jag rapporterar in varje söndag kväll?
Ha det gott! Kram / Silvia

Svar: Hej Silvia! Så härligt, 28 km är jättebra jobbat :) Det går utmärkt, du får rapportera precis när det passar dig bäst! Kram
NEJtillkolhydrater

2013-02-03 @ 21:09:59
Postat av: Becca

1 km simning och 4,2 km promenad! :)

Svar: Tack så mycket! :) Gött!
NEJtillkolhydrater

2013-02-03 @ 21:57:13
Postat av: Sandra

Jag är också med på morgonpromenads-utmaningen!! :-) inspirerande blogg !!

Svar: Härligt! Det är så skönt när det väl blir av :) Tack så mycket, roligt att höra!
NEJtillkolhydrater

2013-02-04 @ 21:45:51
URL: http://Jagklararmigalltid.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0