Fajitas utan bröd

Igår blev jag bjuden på middag hos min syster & hennes kille. Det blev fajitas och som tur är har dom ganska bra koll på att jag inte äter kolhydrater så maten var det inga problem med. Jag valde helt enkelt bort brödet och sedan var maten LCHF-anpassad. Nu hade jag ju gjort det i vilket fall som helst eftersom jag är glutenintolerant men som JA-sägare hade det kanske blivit nachos till istället. Och guacamole kan ju vara det bästa som finns! Jag och Olivia drack sedan lite vin på stan efter maten men det blev en ganska lugn kväll. Fördelen med att inte vara bakis är ju att jag kan avverka veckans fjärde träningspass redan idag och på så sätt hinna med ett femte i morgon. Jag ligger redan lite efter med min 200-pass-utmaning så det behövs!

/ Jonna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0