Fint avslut på helgen

Efter min sovmorgon och min frukost åkte jag till gymmet - det kändes väldigt hurtigt att vara där en söndag, som annars har en tendens att spenderas i soffan... Traditionsenligt blev det sedan söndagsmiddag hos pappa som denna veckan var en trerättersmiddag, i princip. Till förrätt tog jag lite caesarsallad, till huvudrätt tacos och till efterrätt blev det en kopp kaffe och kokosrutor som jag bakade i fredags. Alla kanske säger det, men min pappa ÄR verkligen bäst i världen. Inte bara för att man får matlåda med sig från söndagsmiddagen, men det plockar ju helt klart hem pluspoäng ;) Lite senare begav jag och Angelica oss ut i det härliga vädret (ironi) för en timmas powerwalk. Belöningen bestod av ett avsnitt av Sons of Anarchy, helt klart värt det.
 
En helt fantastisk söndag som avslutar en härlig helg.  
 
/ Sofia 

Kommentarer
Postat av: Annika

11,8 km avslutar denna vecka. Är det okej att jag rapporterar dag för dag eller vill ni kanske hellre ha en veckosummering?

Svar: Tack så mycket! Du får göra precis som du vill, det går lika bra varje dag som en veckosummering. Jättekul att du rapporterar så mycket, vi kommer ju vara framme på nolltid!!
NEJtillkolhydrater

2013-01-27 @ 20:33:24
Postat av: Silvia

18.6 km blev det den här helgen och jag vill gärna vara med i er promenix..:)
Ha det gott/ Silvia

Svar: Härligt jobbat! Tack för dina km :)
NEJtillkolhydrater

2013-01-28 @ 01:16:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0