Händerna upp i luften, pannan mot baren nu spränger vi taket!

Igår blev det party, igen. Jag har faktiskt gett ett litet löfte till mig själv att försöka att bara dricka alkohol en gång i månaden, får väl se hur det går (är väldigt förtjust i att partaja, man kan ju i för sig göra det utan alkolhol också..). Men idag mår jag rätt bra faktiskt!
 
Igår gjorde vi strawberry daiquiri och sedan blandade jag drinkar på vodka, sprite zero och lite hallon och lime. Det där med lightläsk är ju väldigt omdebatterat men jag dricker ju så mycket cola light ändå så jag är redan förlorad ;) Om man vill kan man ju göra en skinny bitch istället! Vi hade lite knytkalas igår på förfesten så det blev ett ritkigt gott buffébord med massa nötter, mörk choklad, chokladdoppade jordgubbar, melon och vindruvor. Det smakade godare än vanligt för jag har inte "unnat mig" något sådan alls på hela veckan. Efter att vi hade dansat loss på Grand tog jag och Angelica, det som nu blivit en klassiker, en kebabsallad med bara kött, sallad och sås. Världens godaste avslut på en utekväll for sure!
 
/ Sofia 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0