La Copita

Jag är precis hemkommen från en mysig kväll med min vän Moa på restaurang La Copita här i Borås. Vanligtvis väljer jag alltid deras underbara tapas när jag är där men idag blev det oxfilé på spett med varma grönsaker och bea-sås. Klyftpotatisen som egentligen hörde till bytte jag ut mot en extra sallad. Köttet var svenskt & närproducerat från ett slakteri utanför Borås. Oxfilé är himla gott alltså!

Tack till Moa för en alltid lika trevlig kväll, för att du är du och för att jag alltid har så roligt med dig <3

/Sofia


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Promenerade idag 4 km med sambon, så vi bidrar tillsammans med 8 km:)

Svar: Så härligt, tack för bidraget! :)
NEJtillkolhydrater

2013-01-24 @ 23:34:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0