Laxpudding LCHF

Vi har skrivit förut om hur viktigt det är att ha support från sina nära och kära när man väljer att lägga om sin kost. Det är klart att man kan klara det ändå men mycket underlättar i alla fall. Eftersom att alla vet om att man väljer bort kolhydrater så blir det heller ingen diskussion varje gång och dessutom kan man få tips. Jag fick den här bilden av min fina vän Sara! Hur gulligt?! Jag har inte hunnit testa än och är lite osäker på om receptet kanske egentligen innehåller lite för mycket ägg för mig, men tipsa er kan jag ju göra i vilket fall! Och det blev tydligen mycket gott men hon tipsade om att ta lite mer lax än i receptet och att ha citron till. Nya fiskrecept är ni ju inte bortskämda med här på bloggen så passa på nu! ;)

/ Jonna
Räcker till 4 personer och kommer från Svenska Ägg
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0