När man tager vad man haver

Idag har jag en vilodag från allt som heter träning. Fick lite ont i mitt ben igår när jag körde löpningen på gymmet, så idag har jag spenderat kvällen i soffan. Sånna kvällar är så sköna när de kommer sällan! Jag orkade inte åka och handla efter jobbet så till kvällsmat fick det bli ett ihop-plock av vad som fanns i kylen: salami, fetaost och två finn crisp med ost, gurka och tomat. Helt okej ändå!
 
Min utmaning har gått himla bra hittills, Jonna förbjöd ju mig att tugga fler än två tuggummi om dagen och tvingade mig att få i mig 1,5 liter vatten om dagen. Tuggummi är inga problem alls; har jag inga i väskan tar jag inga, så enkelt är det. Vattnet får jag faktiskt anstränga mig lite med - jag inser att jag dricker alldeles för lite vatten i vanliga fall. Och så har jag insett något som är otroligt logiskt: mer vatten = mindre cola light. Tummen upp.
 
/ Sofia 
 

Kommentarer
Postat av: Maria

*hejar med pom poms*
vatten is da shajt!
:D
(men ja, det blir liiiite tråkigt i längden..)
Men båda tummarna upp!

Svar: Tack, behöver allt pepp jag kan få ;D Men den här veckan har gjort susen, vatten är inte så tokigt ändå!
NEJtillkolhydrater

2013-01-29 @ 21:44:08
URL: http://mariaroos.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0