Nytt mål!

Jag skrev ju om rodd i veckan. Då rodde jag 1 km x 2 och var faktiskt ganska nöjd med mig själv. Det var jobbigt! Sedan kom vi att prata om träning, och just rodd, på jobbet igår. Någon råkade då nämna att han hade rott 1 mil och jag var självklart tvungen att testa! DET var jobbigt. Jag kom näääästan under 45 minuter den här gången men jag skyller på tekniken, det gick för sakta i början. Det är först efter ett tag som man kommer in i hur man ska göra för att vara så effektiv som möjligt. Så, nytt mål: ro milen på under 43 minuter. Roddmaskiner finns på de flesta gym så testa! Vi kan ju tävla lite mot varandra för att peppas lite extra?!

Jag avslutade som vanligt passet med mag-appen och lite extra situps. Nu blir det dusch och sedan kommer min lillasyster Jensine hit. Min andra syster bor här i götet numera så det står syskonhäng på schemat. Mysigt värre!

/ Jonna

Kommentarer
Postat av: Sara Björk

Brukar gilla rodden, ska testa och se hur långt man orkar =)

Svar: Gör det! En nackdel bara: jag har fortfarande ont i rumpan idag haha ;)
NEJtillkolhydrater

2013-01-26 @ 16:08:36
URL: http://saaraaaa.blogg.se/
Postat av: Sara Björk

Haha =) gött!

2013-01-27 @ 10:22:50
URL: http://saaraaaa.blogg.se/
Postat av: angelica

alltså, nu blev jag faktiskt lite sugen på rodd igen. har inte kört det på hundra år... challenge is ON! (och visst får man ro ner till spanien? ;))

Svar: Ja, köööör! Och rodd räknas såklart i vandringen, vi passerar säkert någon sjö.. ;)
NEJtillkolhydrater

2013-01-27 @ 13:11:46
URL: http://angelicasskafferi.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0