På hörnet

Jag har allt som oftast med mig matlåda till jobbet. Dels för att man får precis vad man vill ha och dels för att man vet exakt vad maten innehåller. För mig som både är glutenintolerant och NEJ-sägare är det mycket värt! Sedan kan man ju inte komma ifrån att det är billigare också. Igår hade jag dock ingen som helst ork till att fixa matlåda så idag blev det ute-lunch. Oftast brukar jag springa och köpa en sallad vid sådana här tillfällen men idag blev det "riktig" mat. Jag beställde helt enkelt maten utan potatispuré och tog av salladsbuffén istället. Lingonskyn åt jag sedan bara litegrann av. Ja, jag kanske är lite tjatig men jag säger det igen - det behöver inte vara krångligt att välja bort kolhydrater!

/ Jonna

 
 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag ska äta där i helgen! :)

Svar: Vilket sammanträffande! Gott var det :)
NEJtillkolhydrater

2013-01-11 @ 08:17:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0