Rodd!

Igår hade jag och Olivia konditionsfokus på gymmet. Det blev först 5 km på bandet där jag blandade jogg med pw i uppförsbacke. Jag får dock alltid ont i benhinnorna när jag försöker mig på att springa inomhus så ska nog försöka boka in ett spinningpass snart istället. Eller köra mer rodd. För herregud, det är jobbigt att ro. Jag körde 1000 m gånger två och sedan var jag helt död. Men jag borde kunna komma under 4 minuter per km inom en ganska så snar framtid tycker jag. Det är bra att sätta upp mål!

Det blev såklart lite mage också med hjälp av Adrian James. Varken jag eller Sofia kör rutakuten med Cecilia nu, men appen gillar jag starkt! 

/ Jonna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0