Topp 5

På min topp 5 över de bästa lchf-rätterna hittar vi fetaostfyllda biffar. Jag vet att det låter som att man överdriver men det är en sån njutning att äta detta! Såsen man gör i pannan efter att man stekt biffarna är amazing. Testa själva så tror ni mig sen! Det var faktiskt i juni när Jonna utmanade mig att testa nytt recept som jag gjorde detta första gången, HÄR hittar ni receptet. I lördags gjorde jag en omgång som räckte till kvällsmat och till fyra matlådor och denna gången stekte jag champinjoner att ha till. Under veckan har jag ätit detta med sallad och tomat. 
 
/ Sofia 

Kommentarer
Postat av: Sara Björk

såå gott! :) 4,25 km simning från mig idag :)

Svar: Wiihoo tack! :)
NEJtillkolhydrater

2013-01-30 @ 16:42:46
URL: http://saaraaaa.blogg.se/
Postat av: Frida

Ja, de är verkligen goda!

2013-01-31 @ 10:06:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0