Träningspass 1 - check

Jaha, då var veckans första träningspass avklarat. MRL stod på schemat och jag måste säga att det här var det roligaste MRL-passet jag någonsin varit på. Lagom svårt, bra instruktör och grym musik. Så ni som bor i Göteborg - måndagar 18.40 på Nordic Wellness Odinsgatan.  

Nu har jag precis ätit grillad kyckling med avokado, sallad & Erik's bea provencale. Så nära färdigmat man kan komma som NEJ-sägare och riktigt smarrigt. Dessutom ganska så mejerifritt. Inte för att jag skulle få för mig att börja med paleo igen men jag lärde mig massor när vi testade stenålderskost. Man måste inte äta mejerier vid varje mål! 

/ Jonna

Bild från Instagram. Ni följer väl oss? @nejtillkolhydrater

Kommentarer
Postat av: Frida

Jag följer er :) Och avokado är ju så gott, är helt fast nu!

Svar: :D Ellerhur?! Godaste som finns typ!
NEJtillkolhydrater

2013-01-08 @ 14:25:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0