Världens bästa Caesar

Idag har jag en vilodag från träning, det är viktigt att låta kroppen återhämta sig och vila också. Så efter jobbet åkte jag hem och fixade världens godaste Caesarsallad, eller i alla fall precis så som jag vill ha den. Ordentligt stekt kycklingfilé kryddat med barbequekrydda (lchf-style såklart), knaperstekt bacon, isbergssallad, fetaost, skivad rödlök, pinjenötter och Ken's Creamy Caesar dressing. Det låter kanske som att jag överdriver men jag skulle nog faktiskt kunna äta det här varje dag under en väääääldigt lång tid utan att tröttna!
 
Jag tänker fortsätta min vilodag uppe på sängloftet med en bok och försöka somna i tid. Jag måste verkligen jobba på det där med att sova fler timmar på nätterna.. Kanske ska be Jonna att ge mig samma utmaning nästa vecka som vi gav varandra vecka 46?!
 
/ Sofia 

Kommentarer
Postat av: Frida

Såg den bilden på eran Instagram igår och blev sjukt sugen på caesarsallad :P Äter ofta sallad men just caesar var lääänge sen.

Svar: Du får ta och slänga ihop en Caesar snart då ;)
NEJtillkolhydrater

2013-01-10 @ 10:05:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0