ZzzzZzzzöndag

Om jag är bakis finns det bara två sätt för mig att må bättre: sova eller gå ut och gå. Igår gick jag och Frida ut och traskade runt i staden i över en och en halv timma. Det var otroligt skönt med frisk luft, det kändes nästan som vår. Vi stannade till på en bensinmack på vägen för att fylla på vätska; vatten och en red bull sugerfree. Man är ju för sjutton som en öken i munnen efter en partykväll.. En lätt lunch bestående av kyckling, sallad, fetaost och aioli fick mätta min mage efter promenixen innan en powernap på soffan - man är verkligen inte 20 längre...
 
/ Sofia 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Har precis börjat med lchf och hittat hit. Jag undrar hur hårda ni är med nötter,mörk choklad och mejerier som behövs begränsas lite. Hur tänker ni? Svara gärna i ett i inlägg. Tack för bra blogg med roliga recept!

Svar: Hej! Skriver ett svar i ett inlägg inom kort :)
NEJtillkolhydrater

2013-01-07 @ 16:30:16
Postat av: Annis

Soffi!!!!!!!!
Kom inte å säg att du är gammal ;)!!!! Du är 2 år äldre än 20,fy skäms!!!!!
Kram Annis <3

Svar: Men det är ju faktiskt sant att jag inte är 20 längre, det är ju bara sanningen ;) Men okeeej då, ska inte säga så igen <3 Kram!
NEJtillkolhydrater

2013-01-07 @ 16:56:19
Postat av: Frida

Söndagstradition från och med nu? :)

Svar: Ja tack!! <3
NEJtillkolhydrater

2013-01-08 @ 14:22:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0