Box!

Igår testade jag och min syster Box. Jag har kört det en gång innan för flera år sedan och den enda jag kunde minnas var att det var sjukt jobbigt. Jag vet inte om jag var sämre tränad då eller om det helt enkelt var ett tuffare pass men så farligt var det faktiskt inte. Självklart var det jobbigt, dels konditionsmässigt och dels för armar/axlar men det kommer nog ändå inte bli något nytt favvo-pass. Sen är man ju två och två så jag skulle inte gå på det utan någon jag känner. 
 
Har ni några favoritpass?

/ Jonna

Kommentarer
Postat av: Mikaela

BodyCombat :) box inspirerat men inte två och två, passar mig som alltid går själv :)

Svar: Ja, har aldrig testat men måste göra det! Ser jäkligt jobbigt ut ;)
NEJtillkolhydrater

2013-03-13 @ 10:22:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0